Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 23:22 - Седа Демир харесва героинята си Седеф
Автор: listopad Категория: Забавление   
Прочетен: 4881 Коментари: 0 Гласове:
0




Разкажи ни малко повече за себе си.
Омъжих се на 4 янурари 2010 г. Много съм щастлива, понеже вече не съм само аз, а сме "ние". Аз съм студентка по политология на френски език в Мармарския университет в Истанбул. И съвсем случайно, докато се чудех как да спечеля някой лев, за да се издържам, се записах в една агенция. Но си казвах, че е невъзможно да ме одобрят. Сред толкова хубави момичета, мен ли ще ме изберат! После наистина случайно ме избраха и така стигнах до тук. Искам да подчертая, че не съм завършила актьорско майсторство.

Можеш ли да ни споделиш нещо за съпруга ти, как мина сватбата?
Със съпруга ми бяха приятели в университета, после гаджета. Той не е актьор. В момента прави магистратура. Още не сме вдигали голяма сватба. Само тихо и спокойно подписахме. Свършихме цялата работа с един подпис за брак.
image

Какво е отношението на зрителите към Седеф?
В началото си помислих, че щом Седеф е добро и чистосърдечно момиче, което е истински влюбено в Шевкет, най-вероятно зрителите трябва да я обикнат. Но не стана така, както очаквах!

Какви изненади да очакваме в бъдеще от Седеф?
Ами какво да ви кажа, тя си остава вярна на себе си.

На теб допада ли ти?
Седеф е от този тип хора, с които аз бих се разбирала добре. И на мен ми допадат повече момичета, които са възпитани в добри семейства.



Тагове:   седеф,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: listopad
Категория: Забавление
Прочетен: 399706
Постинги: 13
Коментари: 95
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031