Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 22:42 - Лейля и Неджля
Автор: listopad Категория: Забавление   
Прочетен: 7867 Коментари: 0 Гласове:
0




Фахрие Евджен е в ролята на Неджля Текин в хитовия сериал "Листопад. Тя е родена на 4 юни 1986 година. Владее немски, турски, английски и испански.

Гюкче Бахадър играе средната дъщеря на Али Ръза - Лейля. Родена е през 1981 г. в Истанбул. Завършила е школа за изкуства. Предложението да участва в "Листопад" идва малко след като завършва.
image

Изненада ли ви успехът на сериала "Листопад”?
Г.Б. Очаквахме да бъде успешен, но това е трудно да се предвиди. Понякога се работи с много високо качество и отличен екип, но нещата не се получават. Докато снимахме първия сезон бяхме малко предубедени, но в процеса на работа това предубеждение отшумя.

Ф.Е. Родена съм в Германия, израснах далече от Турция. Не бях чела романа на Решат Нури. Прочетох го едва след като получих ролята на Неджля. Още тогава бях убедена, че сериалът ще бъде много успешен.

Къде според вас се крие тайната на успеха?
Г.Б.
Началото на сериала е много драматично и аз бях малко смутена. Чудех се дали хората не се отегчават. "Листопад” е адаптация на известния роман на Решат Нури и зрителите малко или много знаят края на романа. Мислех, че това може да ни постави в неравностойно положение. Страховете ми, слава Богу, не се сбъднаха. Беше планиран само един сезон, но публиката беше толкова очарована, че удължихме снимките с още три сезона.

Ф.Е. Всъщност, всичко, което се случва в сериала, е част от реалния живот. Затова публиката го харесва. Сюжетът засяга семейната структура. Подобни събития биха разтърсили всеки в днешно време. Хубаво е, че "Листопад” съдържа съвременни елементи, различни от оригинала. Събитията, описани в сериала, са много близки до действителността в Турция.image

Приличате ли на героините си в сериала?
Г.Б.
Нямаме много общи черти с Лейля. Нейният живот е много тежък и в началото малко се страхувах, че няма да се справя, но сега съм много щастлива. Аз наистина харесвам характера на Лейля. За мен, като актриса, ролята е голямо предизвикателство.

Ф.Е. Имаме общи черти с Неджля. И двете сме млади. За разлика от мен обаче, тя прави много грешки, за които после съжалява.

Винаги ли сте искали да станете актриси?
Г.Б.
Още от дете бях сигурна, че ще стана актриса. Това не е временен ентусиазъм. Интересувам се много и от музика. Възхищавам се на мюзикъла и се надявам в близко бъдеще да участвам в такъв.

Ф.Е. Моята ситуация е различна от тази на Гьокче. Аз уча социология и психология в Германия. Когато започнах снимките на "Листопад” временно прекъснах обучението си. В телевизионната индустрия попаднах напълно случайно. В момента паралелно уча и работя. Преди да продължа работата си като актриса планирам да довърша следването си.

Прилича ли семейството ви на това на Али Ръза?
Г.Б.
Не. Аз съм едно дете, нямам братя и сестри, затова много се радвам, че по време на снимките мога да казвам "како” и "батко”. В моето семейство царят приятелските взаимоотношения. Сигурно е много трудно да се живее в големи семейства. Често шеговито казвам, че неприятностите в семейството на Али Ръза започват именно от взаимоотношенията между двете сестри.

Ф.Е. Аз имам три сестри. Моето семейство много наподобява на това в сериала. Ние сме голяма фамилия. Баща ми е изключително дисциплиниран и ни строяваше като войници. Майка ми и баща ми са като Хайрие и Али Ръза. Винаги се спазваше традицията семейството да вечеря заедно.

Важна ли е красотата за телевизионната аудитория?
Г.Б.
Красивите хора са предпочитани от публиката. Понякога, докато изпълнявам ролята на Лейля, не мога да разпозная в огледалото дори собственото си лице.

Ф.Е. Красотата е предимство. Но сама по себе си не прави един актьор добър.

Одобряват ли зрителите постъпките на героините?
Г.Б.
Някои зрители са съпричастни със съдбата на Лейля. Ядосват се на Оуз, но аз смятам, че неговият герой не може да бъде променен. Много често получавам писма от жени, които ми пишат: "Оуз не е достоен за Лейля”.

Ф.Е. Не одобрявам някои от постъпките на Неджля. Дори и хората, които ме спират на улицата ме питат: "Неджля, как можа да постъпиш по този начин?”.
Още за героите от "Листопад" можете да прочетете в новия брой на сп. DIANA



Тагове:   неджля,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: listopad
Категория: Забавление
Прочетен: 399692
Постинги: 13
Коментари: 95
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031