Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 20:08 - Халил Ергюн: "Листопад" кара хората да мечтаят
Автор: listopad Категория: Забавление   
Прочетен: 7518 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2010 22:21


Халил Ергюн е в ролята на Али Ръза: "Този сериал оставя добри послания за хората. Именно затова "Листопад" се превръща в истинска легенда. Ние даряваме на зрителите възможността да мечтаят", казва актьорът.

image
Кое ви накара да кажете "да" на "Листопад"?
Беше стечение на обстоятелствата. Аз бях много уморен, всъщност въобще не исках да приемам нови роли. Но когато ми предложиха участие в "Листопад", не можах да откажа. Защото сериалът е качествен и съвременен. Ние имаме богата литература. Помислих си, че хората са жадни за добри послания, изпитват нужда от тях. Видях, че с тази поредица можем да дадем нещо на зрителите, така че приех.

Смятате ли, че именно на Али Ръза дължите популярността си?

Да. Въпреки че и преди "Листопад" бях много популярен актьор, сега нещата са още по-различни. Знаех, че проектът ще предизвика голям интерес, но честно казано не очаквах толкова много. Толкова добре ни приеха, че публиката иска още и още.

Приличате ли на Али Ръза?

Разбира се... Въпреки че аз живея в едно модерно общество и имам модерни възгледи в много отношения, също като него имам класически разбирания относно семейните ценности. Аз също бих се застъпил за моралните добродетели. Векове не се променят копнежа на хората да открият смисъл във всяко нещо. Али Ръза се опитва да открие общ език със семейството си, той се развива през годините.

Винаги ви дават ролята на баща. Каква е причината, според вас?
Откакто съм на телевизионния екран, съм в ролята на баща. Вероятно съм по-добър за тази работа. Но има и още нещо, когато бях млад, нямаше толкова продукции, не се правеха сериали. Телевизията се промени много. Изглежда ми е писано винаги да играя ролята на баща.
image
Снимате вече четвърти сезон...
Всяка година изглежда като ново начало и вълнението, което изпитвахме на първия снимачен ден, се завръща. Интересът на публиката е все още жив. Докато сериалът се харесва, не смятам да се отказвам.

Не мислите ли, че удължаването на сериала може да е с обратен ефект?

Не. За мен "Листопад" е един добър проект. Този сериал предлага примери за младите.

Променя ли се Али Ръза в четвъртия сезон?
Али Риза не може да се промени коренно. Хората, които следят сериала, знаят, че той  се тревожи за децата си. Разбира се, през годините той се развива, има малко по-широк мироглед, но не противоречи на принципите и разбиранията си.

Мислите ли, че успехът на сериала се дължи на семейната история?

Всеки има семейство. А "Листопад" влияе на зрителите. Ние като екип, се сработихме много добре. Всички актьори си паснахме. А истината е, че и зрителите се идентифицират с историята.

Днешните семейства не са така обединени, както някога. Смятате ли, че семейството ще бъде отново същото?
Не виждам как може да стане това. Семействата се разделят, особено когато попаднат в големите градове.

След края на снимките на "Листопад" какво идва на дневен ред?
Всяка година ми правят различни предложения както за театрални постановки, така и за филми. Имам някои проекти в областта на киното, но е трудно да се съвместяват със снимките на "Листопад".

Още за героите от "Листопад" можете да прочетете в новия брой на сп. DIANA



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - listopad
12.06.2010 22:49
tova e nai xubavia fium gledan do cega
цитирай
2. анонимен - Много поучителен филм
24.06.2010 15:17
Много поучителен филм
цитирай
3. анонимен - justin Bieber
10.09.2010 12:07
Nqmam dymi , prosto e strahotno\
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: listopad
Категория: Забавление
Прочетен: 400468
Постинги: 13
Коментари: 95
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930