Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 23:41 - Гювен Хокна - Хайрие е с български корени
Автор: listopad Категория: Забавление   
Прочетен: 4827 Коментари: 0 Гласове:
0



 Бихте ли  разказали за вашите български корени, от къде се е преселила вашатаimage фамилия в Турция?
Моето семейство е било доста заможно. Живели са на българо-румънската граница, близо до Черно море. Били са собственици на солни кладенци. По-късно, по време на Втората световна война, се изселили в Турция. И майка ми и баща ми са от там. Били са близки семейства, приятелски, там са се харесали и са се взели. Аз съм се родила в Истанбул.

Ходили ли сте някога в България, търсили ли сте своите корени?
Аз не съм била, но мои много близки роднини ходиха неотдавна да видят родното ни място. Сега било много изоставено. Солниците не работели, били изоставени, обаче видели, че още седи надписа на табелата „Хокна” – името, което ние сме пренесли в Турция и го предаваме на децата и внуците си. Аз не съм ходила, но съм минавала през България на път за Европа. Нищо чудно до ден днешен да имаме някакви далечни роднини там. Може би трябва да ги потърся, да се свържем с тях.

image

Може ли да ми кажете какво е вашето семейство, имате ли деца, внуци?
Имам една дъщеря. И тя завърши академията за изящни изкуства – стъклопис и керамика. Освен това прави много добри карикатури, но като хоби. Имам внучка на 10 години. И тя рисува страхотно, рецитира стихове, пее песни, доста е талантлива. И двете са взели по нещо от мен от моя талант.

Приличате ли си с Хайрие?

Хич не си приличаме, по нищо! Ние сме от старата класа актьори, които не играят себе си, а могат да влизат от една в друга твърде различни роли. По това се отличава добрият артист. Това може би е една от причините хората да ни харесват и обичат толкова много. Аз съм много променлив човек, но явно все пак нещо общо имаме двете с Хайрие, затова толкова сме си паснали с моята героиня.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: listopad
Категория: Забавление
Прочетен: 400446
Постинги: 13
Коментари: 95
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930