Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2010 18:49 - Дениз Чакър говори за Ферхунде
Автор: listopad Категория: Забавление   
Прочетен: 9747 Коментари: 2 Гласове:
0



image
- Притесняваш ли се, че хората те идентифицират с Ферхунде?

- Хората имат различни нагласи. Някои я харесват други – не. Има такива, които ме свързват директно с образа на Ферхунде, особено някои стари жени ме хулят и викат: “Засрами се, бе, жено!” Но младите туркини много ме харесват. Това според мен се дължи най-вероятно на това, че с играта си аз се опитвам да обясня едновременно защо тази жена се държи по този начин, кои са причините, които са я докарали дотук. От друга страна моята героиня всъщност носи в себе си подводните мисли на всяка една жена. Това, което всички таят дълбоко в себе си, а може би даже тайно мечтаят - да бъдат като нея. Ферхунде прави експлозиите в зрителския интерес, когато сериалът започва да губи ритъм. Прави такива неща, които традиционната туркиня не би могла даже да си мечтае, камо ли да върши. Затова успоредно с критиките към нея много жени явно я подкрепят и като ме срещнат, ми казват: “Продължавай в същия дух!” В същото време това е смешно, защото тя е лошата, но и най-интересната героиня във филма и хората споделят това с мен. А и Ферхунде е твърде умна, хитра, находчива, смела, облича се стилно. И те явно харесват тези нейни черти.

 

- Ферхунде е много амбициозна жена. В живота ти имаш ли нейната амбиция?
- Аз също съм амбициозна, но амбицията ми е насочена в различна посока. Докато Ферхунде се възползва от хората, за да извлече полза за себе си, аз се боря сама.

-Притесняват ли те любовните сцени?
- Защо да ме притесняват? В реалния живот целувките са нещо естествено. Да се целуваш пред камера е като да пиеш вода.

- Какво е определящо при избора на актьори: талантът или красотата?
- Ще ми се да вярвам, че е талантът, но за съжаление, това не е така. Красотата е предимство в този бранш.

Цялото интервю можете да прочетете в новия брой на списание DIANA.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - маринела
03.09.2010 02:59
много е красива просто е №1
цитирай
2. анонимен - денис
07.09.2010 10:59
денис чакър е хубава жена
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: listopad
Категория: Забавление
Прочетен: 400445
Постинги: 13
Коментари: 95
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930